facebook twitter
info@brossaquartet.com
El arte de la fuga: Sobre el disc de Mestres Quadreny
19 febrer 2014
llegir +


Revista Revés: Sobre Retaule d’avars
1 octubre 2013
llegir +


Serra d’or (Miquel Pujadó): Sobre Retaule d’avars
1 maig 2013
llegir +


Jordi Maluquer, Diari Avui / El Punt
21 juny 2011
llegir +


B!ritmos: Brossa Quartet / Cançons dels brigadistes
10 gener 2011
llegir +


Luis Hidalgo, El País
24 gener 2010
llegir +


Ramon Súrio, La Vanguardia
24 gener 2010
llegir +


Juan Manuel Freire, El Periódico
24 gener 2010
llegir +


Jordi Coca, diari Avui, fragments de la crítica de l’espectacle Tocatina
25 desembre 2009
llegir +


Pamela Navarrete, Diari de Terrassa. Sobre la pre-estrena “Astrud + Col·lectiu Brossa”
1 agost 2009
llegir +


Karmelo Errekatxo, El Correo (premsa Bilbao). Sobre “Pobres Bestias”
10 maig 2009
llegir +


Iván Sánchez Moreno, B!ritmos. Sobre el CD de “Músiques de l’Holocaust”
1 abril 2009
llegir +


Rafa Esteve-Casanova, Diari Digital Siglo XXI. Sobre el CD de “Músiques de l’Holocaust”
15 gener 2009
llegir +


H.M.A., revista Enderrock. Sobre Hipersons 2009
1 novembre 2008
llegir +


Rosa Toran, historiadora i presidenta de l’Amical de Mauthausen. Sobre “Músiques de l’Holocaust”
31 agost 2007
llegir +


Pau Lanao/Carme Vinyoles, revista Presència d’El Punt
20 agost 2007
llegir +


Pere. Saragatona (bloc)
9 agost 2007
llegir +


Marçal Subiràs, actualitatcultural. blogspot. com. Sobre “Músiques de l’Holocaust”
7 agost 2007
llegir +


Toni Dalmau, Diari de l’absurd. Sobre “Músiques de l’Holocaust”
17 juliol 2007
llegir +


Xavier Chavarría, Revista Musical Catalana. Sobre “He posat la lluna al tocadiscos”
1 març 2006
llegir +


Finalment hem topat amb un espectacle singular de gran qualitat musical i literària. Com s’explicava al programa, es tracta de combinar música i literatura. En això la idea no és original. Se n’han fet molts intents i versions. Ara bé, la novetat consisteix en el fet que la música aquí és usada per explicar un fet històric terrible.

El públic va premiar la qualitat i l’originalitat amb llargs i forts aplaudiments que van donar pas a dos bisos.

Si les lletres triades són dures i terribles en alguns moments, la música no assuaja en cap moment aquesta impressió. Un se’n va amb un gust agredolç que et fa preguntar com és possible que la música hagi pogut ser en aquells camps de mort una excusa fortuïta per no morir.


Marçal Subiràs, actualitatcultural. blogspot. com. Sobre “Músiques de l’Holocaust” (7 agost 2007)